
حضرت اباالفضل علیهالسّلام ادب فوقالعادهای نسبت به اباعبدالله علیهالسّلام داشتند. هرگز در محضر امام حسین ننشستند. حضرت را جز یا اباعبدالله و یَابن رسول الله صدا نمیزدند. فقط یکبار حضرت را برادر خواندند؛ آن هم در آخرین لحظه بود که ندا دادند: «يا اَخِی اَدْرِکْ اَخاکَ»؛ برادر! برادرت را دریاب.
استاد مهدی طیًب
برچسبها: محرم, حضرت عباس علیه السّلام, استاد مهدی طیًب
تاريخ : چهارشنبه سوم تیر ۱۴۰۵ | 6:11 | نویسنده : مهر |
.: Weblog Themes By Pichak :.
